Ankiety - Biznesowe korzyści

Branża, czy wielkości firmy w działają Państwo ze swoim biznesem nie ma większego znaczenia, kiedy chce się pozyskać nowych konsumentów -  kluczowe staje się pozyskanie informacji zwrotnych na temat przedsiębiorstwa, usług i produktów, a także działanie na ich bazie.  W niejednym sektorze biznesu informacje zwrotna jest punktem: wejścia do szybkiego doskonalenia oraz zmiany planów strategicznych w związku z celami wyznaczonymi przez firmę. Jak uzyskać informację zwrotną? Jedną z metod są ankiety - wysyłane w formie online do konsumentów, a nawet pracowników.

Szybko, wygodnie i bez zbędnych kosztów

Zmniejszanie kosztów prowadzenia badań jest związane z wykorzystaniem panelu SurvGo™, za sprawą którego mają Państwo możliwość samodzielnego tworzenia ankiety. Nie ma konieczności przeznaczania dodatkowych pieniędzy na druk kwestionariuszy oraz wysyłkę ankiet do respondentów. Ankiety kreowane dzięki intuicyjnemu oprogramowaniu SurvGo™ oraz Badanie-Opinii.pl. pozwalają w sposób szybki:

  • tworzyć ankiety,
  • administrować danymi,
  • gromadzić i analizować informacje spływające z ankiet.

Wszystkie wymienione funkcje są dostępne w jednym panelu internetowym, dzięki czemu przedsiębiorcy zaoszczędzają czas i pieniądze. 

Łatwa dla respondentów możliwość wypełniania ankiet w sposób online oraz możliwość przesyłania zaproszeń do wypełniania ankiet za pomocą:

  • SMS-ów,
  • linków wstawianych na strony www oraz popularne portale społecznościowe,
  • maili z zaproszeniem do badań ankietowych.

Tego typu metody umożliwiają szybkie prowadzenie badań oraz uzyskanie ważnych wyników z perspektywy marketingowej.

Respondenci mogą wypełniać ankiety na dowolnych urządzeniach – także smartphonach, tabletach i laptopach, poprzez aplikację Badanie Opinii, za sprawą której właściciele biznesów uzyskują dostęp do ponad 150 000 respondentów.   

Kontrola trendów

Zdobycie informacji to tylko część realizacji projektu badawczego na rzecz marketingu firmy. Ważną rzeczą jest umiejętna analiza danych, tworzenie raportów, a także statystyk. Tego typu działania warto pozostawić specjalistom lub rozwiązać je w sposób automatyczny na panelu SurvGo, ponieważ w jednym z modułów znajduje się możliwość analiz i raportowania wyników.

Przedsiębiorstwo może w ten sposób przeprowadzić badania dotyczące:

  • Standardy obsługi klienta, z wykorzystaniem infokiosków,
  • Lojalności klientów, czyli badania NPS
  • Wskazujące na obecność marki w mediach,
  • Oceniające wdrażane nowe produkty czy też prototypy opakowań.

 

Skonsultuj się ze specjalistami i wybierz najlepsze badania dla Twojej firmy. Zyskaj przewagę na rynku dzięki badaniom Centrum Badawczo-Rozwojowego BioStat®