Jak dotrzeć bezpośrednio do klienta? Skąd wiadomo, że klienci są zadowoleni  z produktów, które oferuje im nasza firma? Zawsze można próbować dotrzeć do kolejnych klientów i pytać ich o opinie, ale jakie mamy możliwości dotarcia do reprezentatywnej grupy wszystkich naszych konsumentów? Szanse są małe. Ponadto nie do końca, jako specjalistom od konkretnej marki, wiemy jak poradzić sobie z pytaniami które mogą jeszcze bardziej rozwinąć nasz branding. Pracując w jednej firmie od dłuższego czasu i zajmując się jedną marką obiektywizm może być trudnym wyzwaniem.

Dobrym pomysłem jest oddanie się w ręce specjalistów – analityków, ekonomistów, matematyków, socjologów, którzy specjalnie dla naszego biznesu wykonają badania, dzięki którym będziemy mogli dotrzeć bezpośrednio do naszych klientów, a także osób potencjalnie zainteresowanych produktami, które oferuje nasza firma.

 

Kompleksowe rozwiązania w jednym miejscu – ankiety internetowe

Dzięki internetowym platformom, takim jak www.badanie-opinii.pl można wykonać kompleksowe badania ankietowe dla biznesu dotyczące szerokich aspektów funkcjonowania marki. Jeśli zastanawiasz się nad tym, czy twoja marka dobrze działa w zakresie reklamy, a może potrzebujesz odpowiedzi na pytanie, czy Twoja marka jest w ogóle rozpoznawalna? W tych kwestiach specjaliści z badania-opinii na pewno znajdą sposób, aby znaleźć odpowiedź na Twoje pytania.

Najlepsi specjaliści nie tylko przeprowadzą kompleksowe badania, otrzymasz także dokładne zestawienia i raporty, dzięki którym będziesz mógł działać na rzecz rozwoju Twojego biznesu.

 

 „Takie rozwiązania są na pewno drogie, nie mogę sobie na to pozwolić”

Rosyjskie przysłowie dotyczące ryzyka brzmi: Kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana… jednak badania rynku dla biznesu służą właśnie niwelowaniu wspomnianego ryzyka, aby przysłowiowego szampana móc wypić, po odniesionym sukcesie. Koszty, które ponosimy za badania są niskie w porównaniu z tym, co zyskujemy – pewność inwestycji, opinie konsumentów do których ciężko bezpośrednio dotrzeć i wskazanie szlaku jakim należy podążać, aby wzbić się na wyżyny w swojej dziedzinie.

Przykładowy koszt przeprowadzenia ankiety dla jednego respondenta to ok. 5-6 zł. Nie są to przytłaczające opłaty inwestycyjne dla rozwijających się marek, a zyski mogą być niewspółmiernie większe to poniesionych wydatków.

Rozwijaj swój biznes razem z najlepszymi specjalistami w dziedzinie badań.
Sprawdź, co możemy zrobić dla Ciebie na www.badanie-opinii.pl i zainwestuj w rozwój już dziś!